email

woensdag 2 december 2009

I really love pigs but not today



Today I got my swine flu vaccination and I´m not happy. I felt perfect .....till I got that shot. My arm is swollen and I feel sick. ;(
So sorry, but the Corner View has to wait a little bit. I will be in bed and feel sorry for myself. ;) Be back soon with corners of our home.
Looking forward to see all your houses!

Vandaag de Mexicaanse griep spuit gekregen en jee..wat ben ik daar ziek van. Dus ik duik weer lekker onder de dekens en ga verder met me zielig voelen. Helaas is Mark ook verkouden van al het gereis dus dat schiet niet op. Een man is nou eenmaal net wat zieliger als die verkouden is. ;)

17 opmerkingen:

  1. oh oh oh I hope it all goes well. love the ms piggy and kermit H1N1 cartoon. good call.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sorry.Take care of you Jeannette.... Bise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A big hug... And yes, take care...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hope you feel better soon:) besos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Take care...a big hug and lot of besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. big kiss, I have to go tonight for my second one

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend, maar beterschap en blijf lekker lui in bed.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hé BAH!!!

    BETERSCHAP!!!!!!!!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I think I am one of the 20% of the population who still hasn't had their vaccination... I guess I must at some point soon? Ik hoop dat je heel snel beter voelt. (was that weird dutch??) Take care of yourself, (and Mark, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap!
    Groetjes van Jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee ben je r ziek van? Ik vind het dus totaal belachelijk dat ik hem gewoon niet krijg die prik, alleen risicogroepen hier en ik hoor daar niet bij en kopen kan ook niet , ik kan me er zo pissig over maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach gut, hopenlijk ben je snel weer boven Jan! Beterschap meid. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Get well soon dear Jeannette.

    Love Renee xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé Jeannette, wat vervelend voor je, beterschap. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt.
    groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh! I am so sorry, I hope you will feel better soon...
    Ciao from Verona xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh nein! Du Arme! Ich hoffe, dass das schnell wieder besser wird und wünsch dir Gute Besserung!!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh what a bummer! feel better soon, dear jeanette!

    BeantwoordenVerwijderen