email

maandag 22 maart 2010

Wintercoats .....adieu!



De winterjassen zijn opgeruimd en ik hoop dat het nog heeeeel lang duurt voordat ik die weer zie. Ik ben normaal een wintermens maar ik ben echt blij dat het voorbij is.
Het was de winter van de minste zon en dat heb ik echt gemist. Nu schijnt het zonnetje en ik krijg al visioenen van fietstochtjes naar mijn strandbar. ;) Dat moet toch nog maar even wachten.

The wintercoats are cleared out of our hallway. And I do hope that it will take a long long time before I have to see them again! I love wintertime but this last winter was just too much for me.
So hello Spring!



En nu verder met mijn buit van Anthropologie!
Een nieuwe beker. De letter M was uitverkocht dus had hij maar de L meegenomen (onze achternaam begint met L). Ik heb me al bedacht dat ik hem Leopold noem als hij uit die beker drinkt.

And now to the goodies from Anthropologie!
A new monogram mug. The letter M was sold out so he bought the L for our last name. Or for Lotje, our cat. Well, I can always call him Leopold or Ludwig. ;)




Zijn deze maatbekers niet geweldig? Ik zat altijd te klungelen met cups in recepten en nu is dat opgelost.
The sweetest measuring cups. Love the inside.





En dan nog dit prachtige bestek.
Ik ben al jaren op zoek naar bestek dat ik echt mooi vind maar ik kon eigenlijk nooit dat vinden wat bij me paste. En dus was het of bestek van de Ikea of van de rommelmarkt. Niet echt chic dus. ;)
Deze vind ik dus helemaal perfect.....mijn paardenbloemen bestek.
En opeens is het niet zo erg meer dat hij om de vijf, zes weken naar Amerika moet. Hij is nu een man met een missie.....Anthropologie leegkopen voor het thuisfront!
Ik ken straks de catalogus uit mijn hoofd. ;)

And this dandelion greens flatware set. So pretty, upon closer inspection you see that they are laser-etched with flower buds.
Utensils are one of those things that I've been looking to buy for the past few years but I never could find the ones that I really liked. So I always ended up with fleamarket flatware or a set from Ikea. These are perfect.
So instead of being sad that he is away I now can´t wait for him to return to the US, so he can bring home some more of these sets. ;)
I think I know every little detail of the Anthro catalogue by heart. ;)



Ik ben dus razend verwend. En z´n andere ´meiden´ hadden evenveel lol ....die hadden uren lol met het inpakpapier.
Maar ik ben blij dat hij weer terug is. Kadootjes zijn natuurlijk leuk maar ik heb hem toch liever op de bank ´s avonds.

I am so spoiled! I am like a little kid that can´t wait to see what he has bought me. And his other ´girls´ had as much fun...they played for hours with the wrapping paper.
Presents are nice but I´m glad he´s back home.

20 opmerkingen:

  1. Your love has great taste and always brings the perfect gifts home! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winterjassen weg??? Was het maar waar! We moesten hier vanmorgen flink krabben.. een vaste laag ijs op de autoruiten :(
    Dus die dikke jassen blijven echt nog even hangen! (HELAAS)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej,
    dein Flur ist wunderschön! Da kann der Frühling aber kommen!!!
    Ganz liebe andrellagrüße

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die maatbekers zijn gewoon geweldig !!
    Ik wil ook een Leopold ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooie spulletjes, die maatbekers en het bestek, schitterend (en praktisch ook wat de cups betreft).
    En ja, weg die winterjassen!!
    liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan best geloven dat je het niet zo erg meer vindt dat manlief naar Amerika moet ;o)
    Wat een ruim en licht huis heb je! Vast prachtig, ik kan me niet echt lelijke huizen herinneren in Potsdam. Het 'voordeel' van de vroegere DDR is wel dat heel veel prachtige gebouwen evenwel verwaarloosd werden, maar daardoor wel bleven bestaan en niet hebben moeten wijken voor moderne hoogbouw. Ik kan me voorstellen met dit lenteweer dat het heerlijk toeven is in jouw stad!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk inderdaad de jassen naar de zolder verbannen. Al kan het 's morgens vroeg nog wel fris zijn, maar ik kom toch niet voor half 9 op straat hihi. En die bekers zijn gewoon voor mij joh! J van Jan L van Lia. dus pak maar in.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I always drool over Anthropologie catalog! Beautiful gifts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb je een prachtige gang! Super-sfeervol!
    De maatbekers zijn tof zeg, ook het motiefje en natuurlijk de binnenkant, echte mooikes ;)
    Dan je bestek...prachtig gewoon...maar buitenom alles,
    ben ik blij voor je dat je man weer veilig terug is bij je!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Well, I am impressed! What lovely things, what a talented man...

    I haven't actually put our winter coats away in the south of France, yet! Ben keeps visiting cold countries, so he needs his, but the boys and I... maybe I should be braver..!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful gifts.
    I haven´t put my winter coats away...not so hot here.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So So Lovely pictures! I just wish that spring would be here and I could throw away the winter jackets also: D!

    You have very beautiful chandelier, one day i hope i have one like that also!

    Have a great day!
    Anu

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahh, lucky you! what lovely things. i really love the monogram cups. so chic.

    and my cat loves silk paper too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I'm jealous (in a good way !) of your measuring cups !!
    May i ask if you have ever ordered from Anthropologie Europe ? what do you think of the Toast Home catalog ? I was able to get the clothes catalog only...
    btw, lovely entryway !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love the new blogheader..
    nice new goodies...( getting a parcel ready soon)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I wish we could say goodbye to wintercoats . It is still slightly chilly around here.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely scenes to say goodbye to winter !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely beautiful gifts. You certainly have a keeper in that man.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You did make out like a bandit!! Haha, what a sweet man. Although I am sure you absolutely deserve it and then some! :) So glad to hear you got a taste of spring also... even a little sunshine changes everything.

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ha ha ha, verwend meisje.

    I'm also saying adieu to the winter coats and singing to them so long, farewell, auf weidersehen, goodbye, soooooood off! :)

    en hopla, op zolder, yay!

    BeantwoordenVerwijderen