email

zaterdag 24 april 2010

Goodbye



Tja...de kogel moet maar door de kerk.
Ik was al niet de meest consequente blogger maar nu moet het internetten even op een heel laag pitje ivm gezondheidsproblemen.
Ik zal jullie missen! Maar het is even alles of niets. Het lezen en commentaar geven op jullie blogs heb ik altijd graag gedaan maar het is ook tijdrovend. En ik moet me nu gaan concentreren om weer gezond te worden.
Ik wil jullie bedanken voor al het plezier dat ik de afgelopen maanden aan het bloggen heb beleefd. En voor alle lieve mensen die ik door het bloggen virtueel ontmoet heb.
Dus ja...ik zal jullie echt gaan missen. Maar wie weet kom ik jullie ooit weer tegen....ik hoop toch op betere tijden in huize Sans Soucis.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Well....there isn´t a easy way.
So let´s make it quick and easy. Due to health problems I have to stop with the internet fun.
I will miss you! But for now the best thing to do is to concentrate on my health.
I want to thank you for all the joy I got out of blogging. Your comments made sometimes my day. And I (virtually) met people with the biggest hearts!
So yes...I really will miss you. But who knows we may meet again....if there are happier and healthier days at the Sans Soucis.
But for now it has to be goodbye.
Big hug to all of you!


80 opmerkingen:

  1. Jij natuurlijk ook, neem je tijd en hoop dat het snel weer beter met je gaat en dat je wel terugkomt!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Please take care of your sweet self. Sending you very warm thoughts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een dikke knuffel terug !
    Ik hoop dat je snel beter word en we weer kunnen genieten van je berichtjes !

    Take care !
    Groetjes
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Jeannette....
    I will keep you in my thoughts and prayers...
    and will miss you until you return again...
    Sending you the very best and warmest wishes...
    Take good care of yourself,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. but you'll be back, right ?!!!
    oh Lord it is such a shock to me and I'm so sad to read this...
    I hope you feel better real soon, I'll keep thinking about you with positive vibes so you recover as fast as possible
    and there are a lot of xoxoxoxoxoxo going your way, my friend, along with some French sunshine <3
    take good care of yourself, ok ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. betere tijden voor jou! zorg goed voor jezelf en ik hoop ook tot blogs tzt.

    zet h'm op!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zorg goed voor je zelf. Ik hoop voor je op betere tijden. Tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wens je beterschap neem je tijd en wie weet zien we je snel weer terug.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ER VOOR Tijd is alles Een, MAAR nu is Het Tijd VOOR jou! Doe Wat JE DOEN Moët en doe vooral rustig Het Aan! Gaan WIJ hier nergens Heen, Gezondheid VOOR alles!
    Sterkte te!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je heel veel beterschap! gezondheid is het belangrijkste wat er is, sterkte meid en hopelijk tot blogs! lieve groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Achhhhh wat jammer nou.............ik hoop niet dat je ernstig ziek bent ?? neem je tijd voor je herstel !! en toch ?? hoop ik dat we je nog terug gaan zien !!!

    Neem je tijd.................hele dikke knuffel van mij........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik schrik van dit berichtje Jeanette, natuurlijk je gezondheid gaat voor alles en ik hoop je over niet al te lange tijd weer te ontmoeten. Tot dan wens ik je heel veel sterkte in de strijd! (Ik zal je lieve en grappige berichtjes dus even moeten missen)
    XX Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he getsie, ooit schreef ik ook zoiets op mijn blog en dat had een behoorlijke inpact op mijn leven, ik hoop niet dat het iets ergs is ;/
    Ik wens je in ieder geval sterkte bij wat je moet doen... en wil je toch even bedanken voor al je lieve en leuke berichtjes die je achterliet... Je staat in mijn reader , (ja nu je er eindeijk instaat verdwijn je uit blogland) dus als je weer opduikt hier dan zie je mij ook weer verschijnen.
    Liefs desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am sad and sorry to hear your news. We've never met and yet I will miss you. I hope you can focus on getting better. Healthy and happy as soon as you can. Thinking about you and please get better asap. Hugs from me and little miss yarning. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap Jeannette ..... ik zal je berichtjes missen !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De tout coeur avec toi Jeannette ! I miss you !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeannette ik schrik hier van , ik hoop dat het niets ernstigs is en je snel weer helemaal beter bent .
    Zorg goed voor jezelf
    Dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey du, ich wünsch dir eine gute, kraftvolle Zeit für dich! Ich wünsch dir das Allerbeste!
    ...und hoffe, dass ich eines Tages wieder was von dir hör´ bzw. seh´...=)

    Liebste Grüße,
    Britta*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wens jou heel veel beterschap toe en sterkte!
    Veel liefs uit Rotterdam,
    Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh this is such sad news! but of course you must take care of yourself. get better soon!

    hugs,
    kristina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jeanette, ik wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel. Een heel belangrijke beslissing dat je even de tijd voor je welzijn neemt en misschien kunnen we in de toekomst weer genieten van je prachtige blog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, je gezondheid gaat natuurlijk boven alles. En die beslissing kun alleen jij maken. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap, en wie weet tot OOIT.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh lieve Nette...
    Schrik ervan.....genoot zo van je lieve berichten en je mooie posten....Net of ik je een beetje kende......
    Maar lieve meid ik hoop dat het niet heel ernstig is....ik stuur je liefde, kracht en heel veel knuffels toe.
    Koester je lieve mannetje en samen sta je sterk.
    Ik denk aan je en ik zend je veel liefs.
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He wat jammer ...... maar je hebt gelijk hoor. Je gezondheid gaat voor alles. Ik hoop dat het niet al te ernstig is. Ik wens je heel veel beterschap en hoop je ooit nog eens te "spreken".
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. o jeanette, sorry to hear about your ill health. if need some advice, if need some uplifting essential oils or what ever - let me know. all the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Jeanette,
    das tut mir sehr leid zu lesen...ich drücke dir ganz fest die Daumen, dass alles wieder gut wird!!! Nimm dir viiiel Zeit für dich und zum Kraft schöpfen!
    tausend liebe Grüße und viel Sonnenschein
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wishing you better health and happiness...

    lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Take care of yourself. And when you feel better...come back. We will be waiting.
    Best wishes and warm hughs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeannette I am so sorry to hear about the health problems. I do hope it isn't anything serious. I will miss you!

    When you feel better, please stop by my blog to let me know you are back on your blog.

    Hugs to you, my friend! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Please get well, soon!

    A hug from
    FrauSchmitt

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jemig Jeanette, kreeg ik onlangs twee superleuke reacties van je en heb ik eindelijk tijd om weer eens langs te komen en nu lees ik dat het niet zo goed gaat en je (hopelijk voorlopig) moet stoppen met je weblog.
    Ik weet niet wat je hebt, maar ook ik moet regelmatig een stapje terug doen vanwege mijn gezondheid, je neemt een verstandig besluit en kiest voor jezelf en voor degenen van wie je houdt. De energie die je nog hebt wil je besteden aan hen en aan jezelf.
    Heel veel sterkte en beterschap gewenst van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi liefie, beterschap, beterschap, beterschap, beterschap, beterschap. Heel veel liefs XXX, Carmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Best wishes to you, lovely Jeannette, for good health and happy days to return. I'm thinking of you and sending blessings your way.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Jeannette,
    nou ik schrok toch toen ik je post las...natuurlijk wens ik je alle beterschap toe en hoop ik echt je weer terug te zien (lezen !) Mocht je iets nodig zijn vanuit Nederland oid laat het me weten !
    Heeeeel hartelijke groeten(ook voor je man)van Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Och Jeanette, het is natuurlijk een verstandige beslissing om al je energie in je gezondheid te steken nu het niet goed met je gaat! Ik hoop en bid dat je zowel lichamelijk als psychisch weer gauw de sterke positieve meid bent die ik via je blog heb leren kennen.. Warme groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I really hope you will feel better soon , take care of yourself... will miss you

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, non... quel dommage. Prends soin de toi. Tu me manqueras. Je t'embrasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, Jeannette, my first blogging friend! There is no way I'll forget you, and would love to see you back here if your health permits. You really will be on my mind and in my prayers.

    Love

    Floss

    BeantwoordenVerwijderen
  39. So sorry to read that Jeannette, I wish you a quick recover, thinking of you and sending you big hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Sending best wishes and hope that the rest helps. Take care of yourself. Lots of bloggers will be thinking of you.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi janette,
    ik heb je net door puure toefal ondeckt.sorry mijn nederlands is niet zo goet dan mijn duits.maar ik probeer het.
    Leuk dat je in Potsdam woont.Daar was ik al.
    je blog is erg leuk ik kom zeker nog ens bij jouw langs.

    beste groeten send je Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh Jeannette....I'm so sad to hear of this. Your health of course must come first. You will be missed but I hope you can pop in on occasion just to let us know how you are doing.
    I wish you a quick recovery!

    love and hugs,
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I wish all the best for you Jeannette, this is such sad news... You will be missed, though I know if decide to come back someday, we will be here!

    Do take care of yourself - and big hugs to you...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. och nöööööö, wie doof !

    Liebe Jeannette,

    werd schnell richtig gesund!!

    Ich werde deinen Blog vermissen.....
    Wünsche dir alles, alles Gute

    Neike

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh meis, ook ik schrik hier natuurlijk van. Ik hoop voor je dat het heel snel weer beter met je gaat. Heel veel sterkte.
    liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  46. heel veel kracht en sterkte en dat de beschermengelen aan je zij mogen lopen en je snel weer gezond bent, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I hope you get healthy so you can start blogging again! This is so sad! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel veel sterkte....ik hoop dat alles goed komt met je gezondheid!
    Liefs marga

    BeantwoordenVerwijderen
  49. one day you'll read this and i want you to know that you're still in my thoughts <3
    big hugs to my favorite Jeannette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ken je nog maar net maar schrik ook van dit berichtje. Wens je beterschap en doe je virtueel een dikke knuffel.
    Liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. dear jeannette, i just stopped by and found your goodbye... i hope you read this even if it's some time since you wrote the post! i'm sorry to hear that you're not well; hope it's not a very serious or chronic illness!!
    good luck and happy recovery. let us know if or when you're back blogging!
    all the best,
    trudi

    BeantwoordenVerwijderen
  52. sending you so much love, jeannette, and wishes for healing. hugs and kisses from nyc.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hope you get better soon! Hugs from Georgia!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. take care of yourself. hugs from Thailand.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hi Jeannette,
    Just wanted to tell you that you are being thought of and missed. I hope that you are better soon.
    Take care, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hello Jeannette! Just a little word to say that you won my blog giveaway! I would just need your adress so I can ship it to you. Have a sweet day ^^
    Genevieve

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik hoop dat alles een beetje met je gaat....
    Ben je niet vergeten hoor.....
    Denk aan je en stuur je veel kracht.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik moest ook gewoon even bij je kijken.
    Hoop dat het beter gaat.
    Liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hello my friend. Just wanted to stop by and say Hi and thinking about you.
    I am slowly getting back online after 3 surgeries this past couple of months. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jeannette -- please come back ! we're having withdrawals ! xoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  61. I wish you better health!! Take care yourself!
    God bless you!

    Many warm greetings from Finland,
    Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  62. liebste jeannette.
    ich war vergangene woche in potsdam. hab sans souci besucht. und dabei ständig an dich gedacht. hoffe so sehr es geht dir gut!
    herzgruß und umarmung
    tatjana

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik ging zo langs mijn lijstje met blogs en moest even aan je denken.
    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Big hug for you, too. I hope everything's fine.

    Greetings from London.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. just checking in. i really hope you are feeling better. sending you a big hug jeannette!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik weet niet of je hier nog wel eens leest, maar ik wilde even laten weten dat ik je niet vergeten ben. Ik hoop dat het beter/goed met je gaat!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jeannette....I have been missing you....I go to your flickr occasionally to look for you. Only this moment I realized you have a blog and I came and my heart sank to read this. I am sending you lots of love and healing energy. Please have a positive mind and all shall be well my dear. {{{HUGS}}}} XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  68. please. come back soon, let us to know you are good.

    many many hugs for you, always.

    from Chile, Gabriela.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Just popping by to send you more love XX

    BeantwoordenVerwijderen
  70. hab eben an dich denken müssen....many hugs for you:)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Thinking of you and missing you...XX

    BeantwoordenVerwijderen
  72. I just had a brief encounter with you in flickr but feels like I am missing my best friend.....always in my thoughts and prayers...XX

    BeantwoordenVerwijderen

  73. There are many good and cheap stuff you can pruchase now at flea market and there are plenty of brand new stuff too because flea market sellers buy liquidation pallets of goods and resell it

    BeantwoordenVerwijderen