email

vrijdag 2 januari 2009

It's snowing!


Ik ben helemaal in de wolken want het sneeuwt en de wereld is wit en stil. Je zou er haast weer de kerstspullen voor uit de dozen halen.

Mozes was vanmorgen akelig vroeg uit de veren en vond dat ik het bed uit moest. Dit gebeurd niet op een zachtaardige manier maar door gespring op het hoofd, nagels in de neus (mijn neus wel te verstaan), gepiep gemiauw en uiteindelijk gekrijs. Als jullie het filmpje kennen van Simons Cat dan hebben jullie een beetje een idee hoe mijn ochtenden zijn. Nu is er natuurlijk altijd de optie om de slaapkamerdeur dicht te doen. Tja, dat werkt dus niet want madame krabt en krijst dan alsof ze vermoord wordt aan haar kant van de deur.
Maar vanmorgen dus vroeg uit bed en op naar de keuken voor een bakje troost. En toen ik uit het keukenraam keek zag ik dit:


Mooi toch?


Mozes na haar ontbijt, aan het uitbuiken.

When I woke up this morning after a rough awakening by Mozes the world was white and quiet. It had been snowing and it still is. I'm all in the Christmas mood, again. :)

Happy 2009!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten