email

maandag 26 januari 2009

Just home


Ik heb een nieuwe huisgenoot, Buddy. Vorige week deze gezelligerd gekregen van Mark. Buddhas moet je nou eenmaal krijgen willen ze je geluk brengen. :)


Ons huis staat vol met buddha's, als je goed kijkt zie je er eentje op de foto hierboven in onze eetkamer.


En hier is nu zijn voorlopige plekje. Waarschijnlijk reist hij nog meermaals naar andere kamers en huizen maar nu mag hij hier uitrusten. Het bordje erboven heeft Mark meegenomen uit Salt Lake City. Nou heb je daar wel veel bergen maar een beach?
Blijkbaar is het toch universeel dat mensen naar de zee willen, het strandgevoel willen hebben.

We love to have Buddhas around in our house and last week I got this one from the hubby. It's an antique Buddha with beautiful patina. The little shield above the mirror Mark bought in Salt Lake City.

2 opmerkingen:

  1. Oh, lucky you, to have received this Buddha. The rooms in these photos are so beautiful and inviting - you have quite a sense of style.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanette, enkele dagen geleden ben ik op jouw blog terecht gekomen via een andere. Of was het via Google-search? Ik weet het niet meer zeker. Maar ik ga je volgen! Wat een prachtig en interessant ´home´ hebben jullie met al die leuke details! Een heel persoonlijke inrichting ook en dat bevalt me zo goed. Beste groeten richting Potsdam en tot de volgende keer! Ik hoop dat je gauw weer nieuwe posts plaatst hier... :)
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen