email

zondag 21 juni 2009

I´m in need of a maid.....


Pffffffffffff, de week is voorbij en Hallelujah!
De draaidagen voor de film zijn voorlopig afgelopen en mijn leven is weer aardig normaal, min of meer
Mark is net weg voor een week in de VS en ja ..... met de camera. Ik voel me naakt zonder dat ding, ben ik verslaafd?
Het was een leuke week, maar oh zo vermoeiend. Ik moest o.a. zorgen voor 4 mini-diva's en ik applaudeer voor elke vader en moeder in deze wereld. Serieus! Het ene moment zijn het engeltjes en de volgende seconde zijn ze kleine duivels in vermomming. Respect! Ik was in ieder geval compleet en dan ook compleet uitgeput. Vooral van het werk op de filmset waar ik ze schoon, happy en ongehavend moest houden. Catastrofe met een hoofdletter C!

Pffffffffffff, the week is over and Hallelujah!
The film shoot is over for now and things are back to normal, more or less.
Mark just left for another week in the US and yes.....with the camera. I feel naked without it, am I addicted?
It´s been a fun week but oh so exhausting. I had to take care of 4 mini-diva´s and I aplaude every mom and dad in this world. Seriously! One minute they are little angels and the next minute they are little devils in disguise. I bow to you all! ;)
I was completely exhausted, especially from the time on the film set where I had to keep them clean, happy and in one piece. Catastrophe with a capital C!

Dit zijn de kleine filmsterretjes....ziet er toch lief uit? Uhuh....

These are the little filmstars...looking and behaving sweet and angelic.......

Maar dit is de kamer waar ze zich daarvoor hadden uitgeleefd.;) Alle dekens, kussens, sjaals en tassen werden die ik bezit werden opgehaald en mee gespeeld. En ik heb veel van die dingen. Maar ja....ze waren wel lekker rustig.

But this is what they did to the other room ;) All the blankets, cushions, scarfs and bags I owe were taken and played with. And I have a lot of those things.

Dus nu zou ik echt een dienstmeisje kunnen gebruiken!
Dit is Juliane, de actrice die het dienstmeisje speelde in de film. Ik zou het niet erg vinden om haar in het huis rond te hebben dwarrelen, ze was grappig, stout en helaas ..... niet een echte dienstmeisje.
Eigenlijk zou een butler ook wel prettig zijn. Alleen voor vanavond. Dan kan ik eindelijk weer de luie huisvrouw zijn!

Dus vanavond ben ik de ultieme couchpotato en ga lekker een paar films kijken.... maar morgen ben ik weer terug in blogland Ik heb al gezien dat jullie niet hebben stilgezeten.

Tip! Voor iedereen die houdt van een goede lachbui en de Engelse taal geen bezwaar vind.....bezoek Spud van Spudballoo. Ze heeft de gekste, leukste blog en ik ben verslaafd aan haar 'Secrets'. Kom op... ontdek het zelf maar.

Tot gauw,

So now I could really use a maid.
This is Juliane, the actress who played the maid in the movie. I wouldn´t mind to have her around, she was funny, naughty and helas..... not a real maid.
Actually, the butler would be nice too. Just for tonight. So I can be the lazy housewife I want to be!

So tonight I´m going to be a couchpotato and watch some movies....but tomorrow I will be back in blogland, I have tons of blogs I want to visit.

Tip!! For everyone who needs or likes a good laugh. Go and visit Spud of Spudballoo. She has the craziest, funniest blog and I´m addicted to her ´Secrets´. Go on...find out for yourselves.

See you soon in blogland,

16 opmerkingen:

  1. It seems to be an exhausting weekend, but really interesting and full of stories to tell.
    I have to borrow the camera too...and really adicted to it...

    Have a nice beginning of the week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bless you, you're so kind! I was wondering where you'd got to...I was thinking perhaps you'd run off with the film crew or something LOL. Gosh that messy room upset me, how could you bear it!!

    When you've finished with your maid can I have her? My children have done some damage to my house, as ever!

    Glad to see you back, enjoy your movies (but check out my secret for today for the reason why I won't be joining you unless you movie is on 'The List'.....!!) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey jeannette
    do you have 4 daugthers?
    i really love this part: "One minute they are little angels and the next minute they are little devils in disguise"
    i'm laughing a lot here cause that describe my childhood with my 3 sisters!! my mom... she really deserve a price!!!!
    great week jeannette!!!
    see ya!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your post had me laughing! the "after" shots look like my house half the time. kids are all about teaching parents to let go of our neat-freakiness and letting go of control!

    it is father's day today here in the U.S. and we had family over. we have a "no shoes in the house" policy that grandparents never follow and my mother in law refused. we all finally had a conversation where i said "last time, everyone. next time you come over, shoes come off. i am soooo exhausted from cleaning the darn floor so often!"
    AND
    my brother showed photos of his very recent trip to germany...including his shots of sans soucis. beautiful! i thought of you immediately.
    lastly, when my husband was gone with the camera recently, i couldn't decide who i missed more...him or the camera! ;)
    nicola
    http://whichname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeannette,
    bedankt voor je complimenten wat betreft mijn achtertuin , het is echt maar een klein binnenplaatsje maar in tegenstelling tot veel grotere achtertuinen daardoor juist wel snel gezellig denk ik .
    Jammer dat jij er geen hebt , jouw smaak kennende zou die dan ook vast gezellig zijn ................
    Ben je alweer een beetje bij van het "oppas spelen " daarvoor had je toch eigenlijk wel een oscar verdiend he !!
    Ik geloof direct dat je kapot was , wat een klus om voor vier van die diva's te zorgen , ik heb er twee hier en dat is al een klus........

    nou meid , ik wens je in elk geval een fijn maar vooral rustig begin van de week toe en jammer genoeg geen nieuwe foto's van jou nu je camera op stap is met je man , ach je hebt vast nog wel oudere foto's op je computer staan die ook de moeite waard zijn ...........
    tot de volgende keer,
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kleine filmsterren hebben de tijd van hun leven gehad bij jou volgens mij. Heerlijk alles uit de kast trekken en passen en op de grond gooien de droom van elk klein meisje. Of groot :) Als onze dochter van 21 uit gaat ziet haar kamer er ook zo ongeveer uit, tja ze wist niet wat ze zou aantrekken??? Jammer dat je camera alweer op reis is, maar ja die ziet wel wat van de wereld.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. always funny !!! Tu m'as fait rire avec ton histoire de petites filles !!! Je n'en ai qu'une mais si tu voyais sa chambre... !!! Bonne journée ! Bise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat voor een spannend leven heb jij wel zeg?
    Een film, diva's in huis.......tjee dat is nog eens wat anders zeg.
    Voor welke film was dit? En mocht jij op ze passen........zo lief......Of heb ik dit misschien in een eerdere post gemist......
    In ieder geval je leven is volgens mij nooit saai...en je man ook al zo'n spannende baan.
    Ik geniet telkens weer.
    Rust maar lekker uit komende week, dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Always fun post here ... I love it !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love kids... but... sometimes... ;) Funny little story and very pretty pictures...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. When you are finished with your maid do you think she will come here?

    A very cute and funny story with great photos to go with it.

    Enjoy! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jeanette,
    ich habe herzlich gelacht bei deiner tollen Geschichte über die Mini-Diven. Dein Blog gefällt mir und ich werde bestimmt öfter bei dir reinschauen.

    Liebe Grüße, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al een beetje bijgekomen? Wonderlijk hoe snel meiden ergens een puinhoop van kunnen maken hè?! Daar blijf ik me ook altijd over verbazen.. Maar het was vast ook heel gezellig!! Ik wens je voor deze week veel rust :-) enne.. wat denk je van een 2e camera? Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A new game (tag)... Friday, I'll answer to a friend... It's simple : write about 7 caracteristic of your personnality (I don't know if the words are correct ;)) and send the game to 7 bloggers...

    An exmple : http://annickenelpaisdelasmarivillas.blogspot.com/2009/06/premio-7-cosas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jeanette,

    Volgens mij ben jij echt zo'n gekke en oh zo'n lieve tante voor die diva's.
    Toch maar een keer een camera erbij zien te krijgen. Want er moeten wel foto's komen hé.
    [grapje hoor]. Leesde net trouwens ook dat je vader komt. Veel plezier samen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leg even uit van wie zijn die meiden, waarom filmen ze in jouw huis? Doe jij iets in de film?
    En kinderen.....breek me de bek niet open .....heb er maar liefst 7 (ik was vast heel stout in een vorig leven ) dus ik weet er alles van..
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen